Tervetuloa Puutarhaliiton Grüne Woche 2019 -matkalle Berliiniin!

Luvassa trendejä ja uutuuksia ympäri maailmaa, 400 000 messuvierasta ja 1700 näytteilleasettajaa

Grüne Woche -messut ovat Berliinissä järjestettävä maailman suurin ruoka-, maatalous- ja puutarha-alan messutapahtuma. Suomi on 2019 messuilla pääyhteistyökumppanina ja Suomen puhdas arktinen ruoka, puhdas luonto, kestävä metsätalous, puutuotteet ja elämys- ja luontomatkailu sekä panimot saavat runsaasti näkyvyyttä messuilla.

Matkaohjelma

23.1. keskiviikko | Matkapäivä Helsinki – Berliini. Kiertoajelu.
Aamulla kokoontuminen lähtöselvitykseen, jossa ryhmälle oma avustaja. Finnairin suora lento Berliiniin, jossa opas ja bussi ovat ryhmää vastassa. Paikallisoppaan kanssa noin 5 tunnin Berliini-kiertoajelu. Yleisen kaupunkikiertoajelun lisäksi näemme puutarha-alalle kiinnostavia kohteita esim. Garden Center, Grossmarkt-tukkutori ja ison ruokakaupan HeVi-osasto.
Majoittuminen hotelliin. Hotellin läheisyydessä metrolinja messukeskukseen ja Berliinin keskeisimpiin paikkoihin ja nähtävyyksiin.

24.1. torstai | Messupäivä.
Koko päivä on varattu messutapahtumaan tutustumiseen. Liikkuminen hotellilta messuille oman aikataulun mukaan metrolla. Messuliput ja metrokortit ovat jokaisella valmiina ja kuuluvat matkan hintaan.

25.1. perjantai | Messupäivä. Yhteinen illallinen.
Illalla yhteinen 3 lajin illallinen modernissa luomuravintolassa Kopps Berlin, joka tarjoaa tasokasta luomutilojen raaka-aineista tehtyä ruokaa. Sijaitsee Berlin-Mittessä n. 2 km hotellilta, Linienstrasse 94, D – 10115 Berlin, www.kopps-berlin.de
Hintaan sisältyy vesi ja lasi viiniä tai olutta.

26.1. lauantai | Matkapäivä Berliini – Helsinki.
Vapaata aikaa keskinäiselle kokoustamiselle, nähtävyyksille, ostoksille, retkille tai muulle. Jokaisella on matkan hintaan kuuluva koko matka-ajan kattava Berlin Welcome Card, jolla julkinen liikenne ilmaista ja sillä saa noin 200 erilaista alennusta Berliinin nähtävyyksistä, retkistä tai ostoksista. Bussi noutaa ryhmän hotellilta lentokentälle.

Matkakohde Berlin Grüne Woche -messut
Matkan ajankohta 23.- 26. tammikuuta 2019
Matkan kokonaishinta 995 € / hlö, ryhmän minimi on 20 lähtijää

Majoitus
Holiday Inn Berlin Alexanderplatz Hotel****
Theanolte-Baehnisch-Strasse 2, Berlin 10178
Hyvätasoinen hotelli sijaitsee keskeisellä paikalla. Moderneissa huoneissa on TV, jääkaappi, kahvi/teekeitin, hiustenkuivain ja langaton WiFi. Hotellissa on myös ravintola ja baari, fitness center ja consierge-palvelut.
Hotellilta n. 5 min kävely metroasemalle, jolla kuljetaan messualueelle. Hotellilta 10-40 min kävelyetäisyys esim. Alexanderplatz, Check Point Charlie, Branderburgin portti, TV-torni, DDR-museo, Nikolaikirche.

Suorat lennot Finnairilla
23.1.2019 keskiviikko HELSINKI – BERLIINI 07.45 – 08.40
26.1.2019 lauantai BERLIINI – HELSINKI 17.50 – 20.45

Matkan alustavaan hintaan sisältyy
• suora lento Helsinki–Berliini–Helsinki turistiluokassa lentoveroineen
• majoitus jaetussa 2-hengen huoneessa aamiaisineen ****hotellissa
• lentokenttäkuljetukset
• ateriat: 3 aamiaista, 1 illallinen (sis. vesi, lasi viiniä/olutta)
• 5 tunnin opastettu Berlin kiertoajelu
• Berlin Welcome Card 4 pv, jolla ilmainen julkinen liikenne ja alennuksia yli 200 nähtävyyteen, ravintolaan yms.
• Messuliput 2 pv
• Matkanjohtajan apuna saattaja Helsinki Vantaan lentokentällä lähtöselvityksessä

Lisämaksusta
• yhden hengen huone 235 €
• muut palvelut
Käytämme kokonaishinnoittelua, jolloin matkan hintaan sisältyy kaikki oleellinen, myös toimitus- ja palvelumaksut. Hinnat sisältävät verot.

Ilmoittautumiset: ilmoittautumiset@kontiki.fi tai puh. 09 466 300 huonekavereittain ja -tyypeittäin 14.09.2018 mennessä. Matkan ennakkomaksu 300 € pitää olla maksettuna tästä viikon päästä.
Maksuehto Ennakkomaksu 300 € / hlö, eräpäivä 28.09.2018. Loppumaksu 6 viikkoa ennen matkan alkua.

Hinnat perustuvat voimassa oleviin valuutta- ja verotietoihin. Matkan toteutuminen edellyttää ryhmän minimikokoa 20. Yläraja matkanjohtajan toiveen mukaan.
Ryhmämatkasta poikkeavien yksittäisten matkustajien lento- tai majoitusvarauksien ym. palveluiden muutoksista veloitamme 100 € muutoskulut / muutos ja lisäksi palveluntarjoajien perimät kulut.
Pidätämme oikeudet mahdollisiin hinta-, aikataulu- ja ohjelmamuutoksiin. Pidätämme myös oikeuden Kon-Tiki Toursista riippumattomista syistä tehtävään hinnantarkastukseen esim. polttoaine-, viranomais- tai lentoverokustannusten noustessa.

Suosittelemme, että kaikilla osanottajilla on koko matkan keston voimassa oleva henkilökohtainen matkavakuutus sisältäen peruutusturvan.

Vastuullinen matkanjärjestäjä on kotimainen Oy Kon-Tiki Tours Ltd, joka kuuluu Kilpailu- ja ku-luttajaviraston ylläpitämään matkanjärjestäjärekisteriin (1929/00/Mj Mv) noudattaen kaikkia matkailualan yleisiä valmismatkaehtoja. Matkojemme erityisluonteen, kuljetusmuotoa koskevien poikkeuksellisten määräysten (mm. reittilentojen varaus- ja myyntiehdot), poikkeuksellisten majoitusehtojen sekä matkakohteen erityisolojen vuoksi sovellamme lisäksi erityisehtoja, joista asiakas saa tiedot matkan laskun liitteenä. Erityisehdot myös verkkosivuillamme www.kontiki.fi/hyva-tietaa/kon-tiki-toursin-erityisehdot/

Vastaan mielelläni lisäkysymyksiinne.
Ystävällisin terveisin,

Marita Björkbom-Ristimäki
asiakkuuspäällikkö

Ryhmämatkatoimisto Kon-Tiki Tours
Linnankatu 13 a A 17, 20100 Turku
marita@kontiki.fi | www.kontiki.fi

Kon-Tiki Tours on 100% suomalainen, yksityinen matkatoimisto, joka toteuttaa räätälöityjä ryhmämatkoja eri teemoilla ympäri maailmaa. Erikoisosaamistamme ovat luonto- ja lintumatkat sekä kulttuuri- ja wellness-matkat suomalaisten asiantuntijaoppaiden johdolla. Senioriryhmiin erikoistunut MatkaSeniorit-klubi ja metsä- ja maatalouden erikoismatkoja tekevä Trio Travels ovat myös tuotemerkkejämme. Kon-Tiki palvelee yksittäisiä asiakkaita tuottaen lukijamatkoja yhteistyössä valittujen medioiden kanssa.