Päivitämme Puutarhaliiton tiedotteiden saajien rekisteriä vastaamaan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisia vaatimuksia. Jos haluat jatkossa viestejä ajankohtaisista puutarha-asioista, vastaa allaolevan linkin kautta ja päivitä sinne yhteystietosi. Samalla hyväksyt näihin viesteihin liittyvän tietosuojakäytännön. Poistamme kaikki vanhat yhteystiedot 24. 5. mennessä, minkä jälkeen vain tietonsa päivittäneet saavat postia Puutarhaliitosta.

Päivitys onnistuu allaolevasta linkistä suoraan tai kopioimalla se selaimelle. Voit tehdä päivityksen myös Puutarhaliiton nettisivuilla kohdassa Ajankohtaista.

Puutarhaliitto ry ei luovuta rekisteria muille. Rekisterin tietoja käytetään ainoastaan Puutarhaliiton lähettämään viestintään. Tiedotteiden sisältö on pääsääntöisesti ei-kaupallista ja yleishyödyllistä. Jos viestinnässä on mukana kaupallista aineistoa, mahdollinen tuotteen tai palvelun tarjoaja ei saa käyttöönsä jakelulistan tietoja, mutta viestin saajalla on mahdollisuus olla yhteydessä kaupalliseen tahoon näin halutessaan. .

Tämän rekisterin tietosuojaseloste löytyy 24.5. alkaen www.puutarhaliitto.fi -sivujen kohdasta Puutarhaliitto.

Ystävällisin terveisin,

Timo Taulavuori