Jäsenedut

Puutarhaliiton jäsenyhdistysten edut henkilöjäsenille

Kotipuutarhan kestotilaus
Puutarhayhdistysten yksityishenkilöjäsenet saavat 15 €:n alennuksen Kotipuutarhan kestotilaushinnoista ilmoittamalla jäsenyydestään tilauksen yhteydessä. Tilaa Kotipuutarha -lehti tästä.

Eurofins puutarha-analyysit
Puutarhayhdistysten jäsenet saavat 10% alennuksen Eurofinsin Kotipuutarhaanalyyseista sekä maanparannus-, kalkitus- ja lannoitusohjeista. Lisätietoja analyyseista saat Eurofinsin sivuilta. Liitä analyysinäytteen mukaan
puutarhaliittolaisten saatelomake.

Seuraavat jäsenedut ovat voimassa vain Puutarhaliiton yhteisellä jäsenkortilla ja edut saat voimassaolevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Jäsenkortti otetaan käyttöön kesän 2022 aikana ja lisää jäsenetuja täydennetään niiden vahvistuessa.

Botania
Tarjoamme -15% edun kaikista pääsylipuista jäsenkorttia näyttämällä pääsylippua ostaessa.

Fiskars
Tarjoamme kaikissa Iittala myymälöissä (ei verkkokauppa) -15% edun normaalihintaisista tuotteistamme jäsenkorttia näyttämällä kassalla. Alennus lasketaan tuotteen normaalihinnasta. Etu ei koske palvelutuotteita, logokasseja, ametistinsävyisiä tuotteita, Vintage-tuotteita tai valikoituja Birds by Toikka, taide- ja erikoistuotteita.

Viherpalvelu Ettala Oy
ARS-työkalut -20 % Puutarhaliiton jäsenille. Edun saa näyttämällä jäsenkorttia Ruskon myymälässä, tai kun tilaa tuotteen sähköpostilla tai verkkokaupan lomakkeella, joka on tarkoitettu yrityksille ja yhteisöille. Sähköpostiin maininta jäsenyydestä. Lähetä sähköpostia: sari.auvainen(at)viherpalvelu.net

Viherpeukalot
Etu puutarhamyymälässämme Valkealassa -7 % ostoksen loppusummasta ja verkkokaupassamme kukkalahja kaupan päälle (kampanjatunnuksella, ilmoitetaan myöhemmin).