Jäsenedut

Puutarhaliiton jäsenyhdistysten edut henkilöjäsenille

Kotipuutarhan kestotilaus
Puutarhayhdistyksen jäsenkortilla saat jatkuvan alennuksen Kotipuutarhan tilaushinnasta. Jäsentilaus on kestotilaus, joka jatkuu vuosi kerrallaan ilman erillistä uudistamista.Tilaukseen sisältyy digilehti ja -arkisto. Keväällä 2023 Kotipuutarhan nettisivuille tulee entistä enemmän vain tilaajille tarkoitettuja digisisältöjä. Kotipuutarha ilmestyy 9 kertaa vuonna 2023. Touko-kesäkuun lehti on muhkea kaksoisnumero. Lue lisää jäsentilauksesta ja tilaa Kotipuutarha -lehti täältä jäsenetuhintaan 64 euroa/vuosi.

Eurofins puutarha-analyysit
Puutarhayhdistysten jäsenet saavat 10% alennuksen Eurofinsin Kotipuutarhaanalyyseista sekä maanparannus-, kalkitus- ja lannoitusohjeista. Lisätietoja analyyseista saat Eurofinsin sivuilta. Liitä analyysinäytteen mukaan
puutarhaliittolaisten saatelomake.

Seuraavat jäsenedut ovat voimassa vain Puutarhaliiton yhteisellä jäsenkortilla ja edut saat voimassaolevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Botania
Tarjoamme -15% edun kaikista pääsylipuista jäsenkorttia näyttämällä pääsylippua ostaessa.

Fiskars
Tarjoamme kaikissa Iittala myymälöissä (ei verkkokauppa) -20% edun normaalihintaisista tuotteistamme jäsenkorttia näyttämällä kassalla. Alennus lasketaan tuotteen normaalihinnasta. Etu ei koske palvelutuotteita, uutuuksia, Vintage-tuotteita tai valikoituja Birds by Toikka-, taide- ja erikoistuotteita.

Viherpalvelu Ettala Oy
ARS-työkalut -20 % Puutarhaliiton jäsenille. Edun saa näyttämällä jäsenkorttia Ruskon myymälässä, tai kun tilaa tuotteen sähköpostilla tai verkkokaupan lomakkeella, joka on tarkoitettu yrityksille ja yhteisöille. Sähköpostiin maininta jäsenyydestä. Lähetä sähköpostia: sari.auvainen(at)viherpalvelu.net

Viherpeukalot
Etu puutarhamyymälässämme Valkealassa -7 % ostoksen loppusummasta jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupassamme kukkalahja kaupan päälle kampanjatunnuksella. Kampanjatunnus ilmoitetaan jäsenkortin haltijoille sähköpostilla, kun rekisteri on avattu syksyllä 2022. Kukkalahjan arvo on n. 10 euroa.

Viherrinki-myymälät

KH-Puutarhakeskus
Puutarhaliiton jäsenkortilla -10 % alennus ovh-hintaisista tuotteista Katinalassa ja Tammelantorilla Puutarhaliiton jäsenyhdistyksille tarjotaan ilmainen kokoontumismahdollisuus Viherviidakossamme elokuusta pääsiäiseen.
Ota yhteyttä myymälään varataksesi kokoontumistilan.