Jäsenkortti

Puutarhaliiton jäsenrekisteri ja sähköinen jäsenkortti yhdistyksille

Puutarhaliitto tarjoaa puutarhayhdistyksille mahdollisuutta liittyä yhteiseen jäsenkorttirekisteriin ja ottaa käyttöön Puutarhaliiton sähköinen jäsenkortti.

Puutarhaliiton jäsenkortti
Jäsenkortilla jäsenet ovat oikeutettuja saamaan Puutarhaliiton neuvottelemia etuja ja alennuksia jäsenetuliikkeiltä ja yhteistyökumppaneilta, niin myymälöissä kuin verkkokaupoissa. Alennuksia ja etuja saa jäsenetuliikkeistä näyttämällä voimassa olevan jäsenkortin tai todistamalla jäsenyytensä muulla myymälän edellyttämällä tavalla ostotilanteessa. Puutarhaliitto lähettää tietoja jäseneduista kortinhaltijoille sähköpostitse ja eduista ilmoitetaan myös Puutarhaliiton kotisivuilla: https://www.puutarhaliitto.fi/jasenedut/
Jotta voimme lähettää tietoa jäseneduista ja jäsenillemme suunnatuista tarjouksista, tulee rekisteriin liitettävän jäsenen hyväksyä markkinointiviestien vastaanotto.

Sähköinen jäsenkortti
Sähköinen jäsenkortti toimii ns. älypuhelimella. Kortti lähetetään jäsenelle sähköpostitse. Kun kortin linkin avaa älypuhelimella, kortti avautuu puhelimen näytölle. Linkin korttiin voi tallentaa puhelimen aloitusnäytölle, jolloin se on helposti käytettävissä.

Perinteinen jäsenkortti myös mahdollinen
Mikäli puutarhayhdistys tarvitsee sähköisten jäsenkorttien lisäksi käyttöönsä myös fyysisiä, painettuja jäsenkortteja, painovalmiin jäsenkortin pohjan voi pyytää Puutarhaliitosta. Yhdistys vastaa itse korttien painattamisesta ja kustannuksista.

Vuoden 2022 kortit voimassa kesäkuuhun 2023 asti
Vuonna 2023 Puutarhaliiton sähköisen jäsenkortin hinta on 1 euro / jäsen. Puutarhaliitto laskuttaa jäsenkortit yhdistyksiltä kesällä 2023 silloisen jäsenmäärän mukaisesti. Kokeiluvaiheessa mukaan lähteneille yhdistyksille myönnetyt vuoden 2022 jäsenkortit kortit ovat voimassa kesäkuuhun 2023 asti.

Jäsenkorttirekisteri toimii myös omana jäsenrekisterinä
Puutarhayhdistykset saavat jäsenkortin käyttöönsä liittymällä jäsenkorttirekisteriin. Samalla yhdistys saa halutessaan mahdollisuuden käyttää omaa jäsenkorttirekisteriä suppeana jäsenrekisterinä, jonka avulla voidaan mm. hallita jäsenten yhteystietoja ja lähettää jäsenille sähköpostia.

Miten mukaan?
Liitääkseenne yhdistyksenne jäsenkorttirekisteriin, ottakaa ensiksi yhteyttä Puutarhaliittoon.
Jäsenkortin ja jäsenrekisterin käyttöönottoa varten yhdistysten tulee toimittaa Puutarhaliitolle jäsentensä yhteystiedot. Antamalla tietonsa jäsen sallii tietojensa tallentamisen Puutarhaliiton jäsenkorttirekisteriin FloMembers-palvelussa. Lisäksi heiltä tulee kysyä sallivatko he Puutarhaliiton lähettävän sähköpostitse tiedotteita toiminnastaan ja/tai markkinointiviestejä jäseneduista. Puutarhaliitto on luonut valmiin Excel-mallipohjan, jota käytetään jäsenten tietojen keräämistä ja ilmoittamista rekisteriä varten.

Yhteystiedot:

Jaana Ojanen
Hankekoordinaattori
jaana.ojanen@puutarhaliitto.fi

Lisätietoja jäsenrekisterin palveluntarjoajasta
Palveluntarjoajan tukisivut rekisteriä käyttäville yhdistyksille

Rekisteriseloste

Puutarhaliiton jäsenrekisteri puutarhayhdistyksille