Yrittäjä!

Harkitsetko liittymistä laatujärjestelmään?
Onko tuotteidenne myynnin jatkuminen kiinni sertifikaatin saannista?
Tiedätkö mitä latujärjestelmävaihtoehtoja on tarjolla?
Hyödyntämällä Puutarhaliiton koulutus- ja neuvontapalveluita parannat mahdollisuuksiasi sertifioinnin sujuvalle läpimenolle. Valmentajina toimivat Puutarhaliiton tehtävään erikseen koulutetut laatujärjestelmäasiantuntijat Katarina Lassheikki (suomeksi ja ruotsiksi), Anne Piirainen (suomeksi) ja Hanna Skogster (suomeksi).

Företagare!

Överväger du att ansluta dig till något kvalitetssystem?
Har du kanske bråttom att få certifikat för att säkra en fortlöpande försäljning?
Känner du till vilka kvalitetssystemalternativ du har att välja mellan?
Utnyttja Puutarhaliittos rådgivning och kurser, det förbättrar betydligt möjligheterna för en smidig auditering. Som utbildare verkar Puutarhaliittos för uppgiften skilt utbildade kvalitetssystemsakkunniga Katarina Lassheikki (på svenska och på finska) samt Anne Piirainen och Hanna Skogster (på finska).

IP-sertifioinnin OMAVALVONTAKURSSIT

Puutarhaliiton 6 tunnin koulutus! Kurssin jälkeen  tiedät mitä pitää korjata ennen auditointia. Tämä parantaa mahdollisuuksia sertifioinnin sujuvalle läpimenolle. Kurssin aikana käymme käytännönläheisesti läpi kaikki auditointia varten tarpeelliset asiat, teemme yrityksen omavalvonnan, laadimme tärkeimmät riskinarvioinnit sekä toimenpidesuunnitelman.

LAATUJÄRJESTELMÄVALMENNUSTA PUHELIMITSE:

Voit varata puhelin- tai Teamskokousaikaa. Aikoja on tarjolla klo 9-21 väliltä (myös viikonloppuisin).
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

IP asiakkaalle tarjoamme IP-omavalvontavalmennusta puhelimitse (maks.4-6 tuntia) hintaan 60 euroa + alv.  Asiakas vastaa puhelumaksuista.

VALMENNUSKÄYNTI:

Tulemme mielellään neuvontakäynnille ja autamme dokumenttien laadinnassa. Voimme myös auttaa johdon katselmuksessa sekä laatukäsikirjan rakentamisessa.
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

NEUVONNALLINEN SISÄINEN ARVIOINTI YRITYKSESSÄ:

Tulemme mielellään neuvontakäynnille suorittamaan yrityksen sisäisen arvioinnin. Valmennuksemme piirissä ovat Viljelmän Laatutarha, Pakkaamon Laatutarha, puutarha-alan IP-sertifioinnit,  GLOBALG.A.P, ISO 22000 ja ISO14001 -sertifioinnit.

TILAUSKURSSI:

Meiltä voi myös tilata kursseja. Tilauskurssit järjestetään niin että asiakas vastaa koulutustilasta, tarjoilusta sekä kurssin markkinoinnista osallistujille. Koulutuspaikka tulee soveltua usean tunnin koulutukseen ja myös kirjoitustyöhön, sillä osallistujien tulee mukavasti voida täyttää lomakkeita kurssin aikana. Tarvittaessa voimme tuoda paikan päälle tarvittavan datatykin ja valkokankaan.
Ohjeellinen perushinta vähintään neljän osallistujan esim IP- tai Laatutarha -tilauskurssille on 120 euroa / osallistuja + alv + kouluttajan matkakulujen korvaus. Hintaan sisältyy kurssimateriaalit osallistujille. Jos osallistujamäärä nousee pienennämme yksikköhintaa, – kannattaa siis pyytää meiltä tarjous.

Vårlig IP-EGENREVISIONSKURS

Puutarhaliittos 6 timmars kurs. När du deltagit i kursen vet du vad di bör åtgärda i företaget före auditeringen. På kursen går vi jordnära igenom allt det som du behöver åtgärda och känna till inför auditeringen. Vi gör företagets egenrevision, vi gör de viktigaste riskutvärderingarna samt företagets åtgärdsplan. Allt detta för att underlätta ibruktagningen och förberedelserna inför en auditering.

KVALITETSSYSTEMGENOMGÅNG PER TELEFON:

Reservera telefontid.  Telefon- eller Teamsmötestider kan reserveras mellan klockan 9-21 (även under veckoslut).
Tag kontakt och begär offert.

IP-kunder erbjuds IP-egenrevisionsrådgivning (max.4-6 timmar) till ett pris på 60 euro + moms. Kunden står för telefonsamtalskostnaderna.

RÅDGIVNINGSBESÖK:

Vi kommer gärna ut till företaget och hjälper med uppgörandet av dokument. Vi kan även hjälpa till med ledningens genomgång samt vid uppgörandet av kvalitetshandboken.
Tag kontakt och begär offert.

RÅDGIVANDE INTERN REVISION I FÖRETAGET:

Vi kommer gärna på företagsbesök för att utföra företagets interna revision. Till vårt rådgivningssortiment hör Odlingens Kvalitetsgård, Packeriets Kvalitetsgård, trädgårdsbranschens IP-certifieringar, GLOBALG.A.P, ISO 22000 och ISO14001 -certifieringar.
Tag kontakt och be om offert.

BESTÄLLNINGSKURS:

Det går bra att beställa kurs av oss. Då sköter kunden kursplatsens reservering, trakteringen, och marknadsföringen av kursen till deltagarna. Kursplatsen bör vara lämplig för flera timmars undervisning och skrivarbete eftersom alla deltagare skall bekvämt kunna fylla i blanketter under kursen. Datatykki och filmduk kan vi däremot  hämta med oss vid behov.
Riktgivande grundpris för t.ex. en Kvalitetsgårds- eller IP-beställningskurs för en grupp på 4 deltagare är 120 euro / deltagare + moms + resekostnadsersättning. I priset ingår kursmaterialet. Om deltagarantalet stiger sänker vi priset per deltagare, – så det lönar sig att begära offert.

Järjestämme myös kasvinsuojelutenttitilaisuuksia
Vi ordnar även växtskyddstentamina på beställning